sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

'Fanitapaaminen'




Miley tapasi yhden faneistaan Palm springsissä.
Miley taisi olla jälleen kerran uimassa siellä.
Tää fani, Shelli, kirjoittaa näin:

From Shelli: I met Miley Cyrus at a hotel in Palm Springs today! I saw her laying by the pool and then came back later on in the day and saw her again. I went up to her with my friends and asked for a picture and autograph. She was very sweet and nice even though we were interrupting her tanning time.

Someone with her told her too cover herself and then I told my friend to take the picture from the top down and she jokingly laughed 'ohh thanks you think I'm fat' she seemed like a normal teenage girl. I commented her on her tattoo and she said thank you :D What a fun Easter. She looked very tan too.

_____

Tapasin Miley Cyrusin Palm Springs hotellilla tänään! Näin hänen makaavan altaalla . Tulin myöhemmin takaisin ja näin hänet uudestaan. Menin hänen luokse kavereideni kanssa kysyen kuvaa ja nimmaria. Miley oli todella ystävällinen ja kiltti, vaikka häiritsimme hänen aikaansa.

Joku kertoi hänelle, että voisi peittää itseään ja sen jäleen totesin kaverilleni, että voisi ottaa kuvan, jonka jälkeen Miley vitsillä nautoi ''Ooi kiitos, kuvitteletko, että olen lihava''. Hän vaikutti tavalliselta teinitytöltä. Me kommentoimme hän tatuointiaan ja hän kiitti siitä. Miley näytti myös hyvin ruskettuneelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti