sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

Miley on ostanut talon!



Timeless beauty Miley Cyrus, who promised her mom that she would live at home until she was at least 20, has broken her promise and decided to move out and live on her own. Miley Ray, just 17, told People with a laugh: 'I got out of that! I'm actually buying a place. I haven't moved in yet.

I'm still reconstructing and stuff.' Tish's reaction? 'She's stoked.' Miley's new house is 'really, really close' to the family’s Toluca Lake home: 'My house is going to be gorgeous because my mom is an interior designer. It's like if your mom's a clothes designer you're always going to look great. My mom's an interior designer so my house is going to be perfect all the time.

It's going to be a really zen space. We did all these different things to make it a place that’s so chill. Like all my couches are on the floor and I have pillows on the floor. It’s just serene, like my own kind of therapy. My religion is love, so my door is always open for anyone who wants to come in. It's a just a loving place.'

____

Ajattoman kaunis Miley Cyrus, joka lupasi äitinsä että hän eläisi kotona, kunnes hän olisi ainakin 20, on rikkonut lupauksensa ja päätti muuttaa pois ja elää itsekseen. Miley Ray, vain 17, kertoi Peoplelehdelle nauraen: "Pääsin pois sieltä! Olen todella ostanut talon. En ole muuttanut vielä.''

Tish reaktio? "Hän on innoissaan" Mileyn uusi talo on "todella, todella lähellä" perheen Toluca Lake kotiin: "Minun talostani on tulossa upea, sillä äitini on sisustussuunnittelija. Se on kuin jos äitisi vaatesuunnittelija olet aina menossa katsomaan peliä. Äiti sisustussuunnittelija joten taloni tulee olemaan täydellinen koko ajan.

Siell' tulee olemaan todella zen tilaa. Teimme kaikki eri asioita, jotta se paikka on niin rento. Kuten kaikki minun sohvat ovat lattialla ja olen tyynyt lattialle. Se on aivan rauhallinen, kuin oman tällaista hoitoa. Oma uskonto on rakkaus, niin minun ovi on aina auki kaikille, jotka haluavat tulla sisään. Se vain rakastava paikka. "


Anteeksi huono suomennokseni, mut kai tuosta saa jotain selvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti